داشتم فکر می کردم که تمام ارزش ها و تعریف های ما به خودمون بستگی داره!

مثلا یه آدمی که تجربه انتخاب غلطی رو در عشق داره به نظرش عشق یه احساس مسخرست!

و بلعکس فردی که انتخاب درستی داشته همه چیز رو در عشق معنا می کنه!

یه وقت هایی تعریف ها سنگین تر میشن

یکی که همش شکست خورده زندگی رو یه جهنم بزرگ میبینه، از زندگی متنفرِ و اگه ازش راجب زندگی بپرسی میتونی رنگ تنفر رو توی تک تک کلماتش ببینی!

و حالا تعریف یه آدم خوشبخت؟ 

وقتی از این زاویه به زندگی نگاه کردم 

کاملا متوجه این موضوع شدم که همه چیز به خودمون بستگی داره! 

من هم شنیدم، هممون شنیدیم 

اما دیدن

با شنیدن خیلی فرق داره! 

هر روز داریم توی زندگیمون می بینیم

آدمای مختلف 

فکر های مختلف

تعریف های مختلف

زندگی های مختلف! 

کاش هممون این رو ببینیم که همه چیز به خودمون بستگی داره! 

اینکه یه آدم ثروتمندِ

به خاطر خودشه

اینکه  یه آدم فقیرِ

به خاطر خودشه! 

اینکه تو احساس می کنی زیبا نیستی 

بخاطر خودته! 

اینکه من احساس خوشبختی نمیکنم 

به خاطر خودمه 

اینکه اون خوشبخته

به خاطر خودشه! 

 

حالا اگه تو کسی هستی که احساس خوشبختی نمی کنی

اصلا آدم موفقی هستی 

ولی ‌اونی که می خوای نیستی 

کم کمش اینو میدونی که

بخاطر خودته(: